loading...
ღ عکس ❥ متن ❥ آهنگ ღ
حدیث بازدید : 181 چهارشنبه 03 آذر 1395 نظرات (0)

مهر خدا در دل من، هرچه توان در تن من
بوسه به خاکت بزنم، ايران من اي وطنم
با ياد حق با عشق تو، من پهلواني مي کنم
در ورزش و دانش تورا، نامي جهاني مي کنم
نام خدا هست به لب
 رسم، مرام است و ادب
 درشب پيروزي و در روز شکست
دانش اگر باشد و نيروي تنم
 پرچم تو در همه جا دست من است
ما همدل ما همراه با شور و با ايمان
يک صدا مي خوانيم جاويدان اي ايران
تا وقتي، که قران، باشدهمراه ما
تحصيل و تهذيب و ورزش هست راه ما

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست عزیزنظرشمادرباره وبلاگ من چیه؟؟؟؟؟؟
    ...
    single-girls-photo-romance (3)
    می خندمـــ !
    تظاهـــــر به شــ✘ـادی میـ ـ ـکنم !
    حرفـــ میزنمـــــ مثلـــ همه ...
    اما ... خیلیـ وقت استـــ مرده امـــ !
    خیلیـ وقت استـ دلم می خواهد ...
    روزه ی سکوتـــ بگیـرم !
    دلم می خواهد ببـــــــارم ...
    و کسیـــ نپرسد چرا ... !
    تو چه می فهمی ....
    این روزها
    ادایـــــ زنده ها را در میـــــــآورم ...

    آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 2,040
  • بازدید کلی : 19,022