loading...
ღ عکس ❥ متن ❥ آهنگ ღ
حدیث بازدید : 75 شنبه 03 مهر 1395 نظرات (0)

........

نام رمان :ازدحام

نویسنده:سارا بحرینی

صفحات:100


خلاصه رمان : همیشه توی خیابون های شلوغ یکی هست که غمگینه یکی هم هست که دستش رو بگیره یکی هست که دل بشکنه یکی هست که بسازه یکی هست که نابود کنه که بکشه و یه پلیس خوبم هست که مهربون باشه


قسمتی از متن رمان : "دایان" با صدای جیلیز ویزلیز از جا پریدم و دویدم سمت آشپز خونه..اوه اوه چه دودی گرفته..رفتم سمت ماهیابه ..خواستم برش دارم که روغنش پرید به دستم -اوففف. سورن هراسون اومد داخل آشپزخونه سورن:چیشده؟ -هیچی بابا .خواستم تخم مرغ درست کنم یادم رفت بریزم توش روغنش داغ شده دود کرده سورن:خب زود بندازش تو سینک -باشه باشه دستم رو گذاشتم روی ماهیتابه..که یهو انداختمش پایین -اووف لامصب سورن:دوباره چیشد؟ -داغ بود بدون دستگیره گرفتم سوختم سورن:برو کنار من برش دارم


لینک های دانلود :

نسخه PDF به صورت کامل [ دانلود ]

نسخه اندروید با فرمت akp [ دانلود ]

نسخه ePub برای آیفون و آندروید و ... [ دانلود ]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست عزیزنظرشمادرباره وبلاگ من چیه؟؟؟؟؟؟
    ...
    single-girls-photo-romance (3)
    می خندمـــ !
    تظاهـــــر به شــ✘ـادی میـ ـ ـکنم !
    حرفـــ میزنمـــــ مثلـــ همه ...
    اما ... خیلیـ وقت استـــ مرده امـــ !
    خیلیـ وقت استـ دلم می خواهد ...
    روزه ی سکوتـــ بگیـرم !
    دلم می خواهد ببـــــــارم ...
    و کسیـــ نپرسد چرا ... !
    تو چه می فهمی ....
    این روزها
    ادایـــــ زنده ها را در میـــــــآورم ...

    آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 2,042
  • بازدید کلی : 19,024